Electrofitness

Trening 27 minut to nowy pomysł na dbanie o formę, odchudzanie i rzeźbienie sylwetki. Wykorzystuje metodę elektrostymulacji (EMS), która umożliwia jednoczesne pobudzenie i aktywizację aż 8 grup mięśni.

Trening 27 wykorzystuje elektrostymulację mięśni

EMS to w skrócie elektrostymulacja mięśni, która stosowana jest z powodzeniem od lat w sporcie oraz fizjoterapii. Tradycyjnie, podczas wykonywania ćwiczeń mózg wysyła impulsy, które docierając do neuronów wpływają na mięśnie i powodują ich skurcz. Dzięki EMS cały proces można przeprowadzić, zastępując pracę mózgu impulsami elektrycznymi wysyłanymi ze specjalnego urządzenia. Zabieg elektrostymulacji, dzięki bodźcom elektrycznym jednocześnie pobudza mięśnie antagonistyczne (czyli zginacze i prostowniki) oraz mięśnie synergistyczne (współdziałające przy wykonywaniu tego samego ruchu). Dzięki temu pozwala maksymalnie skrócić trening i efektywnie wykorzystać każdą z 27 minut.

Długość sesji treningowej to jedynie 27 minut, a ich ilość w tygodniu dopasowana jest do rodzaju treningu i celu, do którego się dąży.

Jak wygląda trening?

Pierwszym etapem jest włożenie wygodnego, dopasowanego stroju, który podnosi komfort ćwiczeń. Następnym krokiem jest ubranie kamizelki, w której na wysokości brzucha, klatki piersiowej, a także całych pleców wbudowane są elektrody. Kolejne elementy to pas biodrowy stymulujący mięśnie pośladków, a także opaski na ramiona oraz uda przekazujące impulsy mięśniom kończyn. Kamizelka oraz pasy wykonane są z materiałów najwyższej jakości, a elektrody pokryte antybakteryjną powłoką z mikro-włókien gwarantują higieniczny trening. Trening 27 – poprawisz wytrzymałość, siłę, ujędrnisz skórę Dzięki kontroli impulsów zwiększamy siłę i szybkość motoryczną jednocześnie minimalizując obciążenie stawów i ryzyko kontuzji.

  • ponad 70% badanych potwierdziło poprawę wytrzymałości i sprawności
  • szybkość skurczów mięśni wzrosła o 22%
  • wykazano, że siła głębokich mięśni tułowia, trudnych do wyćwiczenia, wzrosła o 74%
  • ponad 80% uczestników zauważyło poprawę sprawności
  • dowiedziono, że już po 4 treningach siła maksymalna wzrosła o 17%
  • potwierdzono, że już po 12 sesjach poziom wytrzymałości wzrósł o 108%
  • zanotowano 30% wzrost mocy już po 4 tygodniach regularnych treningach

Powyższe badania, przeprowadzone przez niemieckich specjalistów, pokazały, że trening EMS jest 40% bardziej efektywny niż tradycyjny trening siłowy

Trening pomaga też w walce z cellulitem i zbędną tkanką tłuszczową. Skóra jest bardziej napięta i jędrna. Trening 27 minut pomaga również wzmocnić mięśnie pleców i odciążyć kręgosłup, dlatego tak chętnie stosowany jest w czasie rehabilitacji.